Pravda o událostech okolo amerického konvoje

Týden po divadelním spektáklu demonstrujícím americkou válečnou mašinérii, samotným velením amerických vojáků v Evropě nazvanou Dragounskou jízdou, vyplývají na veřejnost pomalu podrobnosti o zmanipulovaném zpravodajství, o agresivitě pravděpodobně placených příznivců konvoje, ale i o goebbelsovsky zmanipulovaném průzkumu veřejného mínění, nad nímž se mainstreamová média zalykala nadšením.

Nezávislý portál AE News na svých stránkách uvedl, že má v držení důkazy o zmanipulovaném průzkumu veřejného mínění kolem amerického konvoje. Tvrdí, že zná všechny otázky pokládané vytypovaným osobám. Již samotný výběr skupin byl úzce zaměřen tak, aby se v nich objevilo co nejméně osob, o kterých agentura provádějící průzkum věděla, že patří k odpůrcům americké bezprecedenční demonstrace vojenské síly. Dále byly kladeny otázky, celkem jich bylo pět, účelově zavádějící. Například: Souhlasíte se spoluprací s NATO? Nebo, vadí vám průjezdy či cvičení vojsk NATO u nás? V kladených otázkách naprosto chyběla ta základní, a to tato: Souhlasíte s průjezdem vojsk USA Českou republikou? Není proto divu, že průzkum dopadl tak, jak dopadl a dal do ruky válečným štváčům a amerikanofilům  mocnou zbraň.

O tom, jakým způsobem se chovala Policie České republiky v době průjezdu amerických obrněnců republikou, svědčí přímé svědectví lidí, kteří nám zavolali do studia nezávislého rádia Svobodný vysílač CS. Posluchač z Hradce Králové říkal: „Stál jsem u silnice s transparentem odmítajícím válku a průjezd americké armády naší zemí. Po chvíli přijela dvě auta, jedno policejní, druhé civilní a bez jakéhokoliv označení. A právě z něho vystoupil muž v civilu a chtěl na mně občanský průkaz. Ptal jsem se ho, z jakého titulu na mně doklady chce, že nejsem povinen civilistům nic ukazovat nebo se legitimovat. Poté muž vytáhl policejní průkaz. Dal jsem mu občanku, on si ji položil na kapotu auta a z obou stran si ji mobilem vyfotil. Pak vystoupili z policejního vozu dva policisté v uniformě a fotili si mne i s transparentem ze všech stran. Poté odjeli. Jsem zvědavý, jestli budu předvolán k výslechu. Jsem již ve věku, kdy si podobné praktiky pamatuji u někdejšího STB, tak mi řekněte, co se od té doby změnilo? Přitom poblíž stálo několik mladíků s americkými vlajkami, kteří mě hrubě uráželi a vyhrožovali násilím, říkali dokonce, že mi dají přes hubu, a ti lustrováni policií ani v uniformách, ani v civilu, nebyli. Jsem zvědavý, jestli budu volán k výslechu, nebo zdali se to vše obejde bez následků pro mne.“

A další příklad očité svědkyně: „Je mi padesát let a nesouhlasím se snahou Američanů, ale i států EU a NATO o vyvolání války s Ruskem. Nesouhlasím s jakoukoliv válkou, při níž umírají nevinní lidé. Proto jsem přišla s transparentem STOP WARR, STOP USA, STOP NATO do ruzyňských kasáren. Byla jsem v malé skupince lidí s podobnými transparenty. Samozřejmě se k nám ihned po příchodu přiblížil antikonfliktní tým policie. Ihned jsme byli napadeni, před zraky nečinné policie, skupinou výrostků a mladých mužů s americkými vlajkami a v maskáčích. Dostala jsem několik ran i do hlavy, muž, starý, muž, bylo mu přes sedmdesát let a byl viditelně invalidní, byl bez milosti napaden třemi omaskáčovanými muži, zbit a sražen na zem. I na zemi do něho muži ještě kopali. Policie zase nic. Zastala jsem se toho starého pána a okamžitě jsem byla napadena i já včetně sražení na zem, při kterém mi byl vtrhnut a zničen můj transparent. Až poté, co jsme já i onen starý pán, leželi na zemi a byla napadena další starší žena, zasáhla policie a úplně v klidu vyzvala útočníky, aby nás nechali být slovy: „Tak to by už stačilo, okamžitě toho nechte být.“ Muži nás přestali mlátit. Ptala jsem se policistů, proč je nezjišťují a nevezmou na služebnu, vždyť právě spáchali trestný čin. „Nestarejte se o to, do čeho vám nic není a raději se seberte a běžte domů, aby se vám nestalo ještě něco horšího,“ zněla odpověď policisty vedle stojícího. Tak jsme raději od těch beztrestných násilníků odešli.“

Do rádia, při pořadu o konvoji amerických obrněnců, nám zavolal další posluchač. „V Liberci jsem stál při silnici s transparentem AMI GO HOME. Hned vedle mne, byli jsme tam tři s podobnými transparenty, stála skupinka mladých příznivců konvoje s americkými vlaječkami v rukou. Opodál nás stáli tři policisté v uniformě a ještě o kus dál jich byla celá skupina, protože u kasáren, kde Američané spali, byla horda lidí. Většina byla bez vlaječek, ale byli tam i s vlajkami USA a byli docela agresivní. Po přejezdu kolony se do nás ti s vlajkami pustili slovně a vyhrožovali i fyzickým násilím. Došel k nám policista a poradil nám, abychom šli raději domů. Požádali jsme ho o policejní doprovod, protože bychom museli projít agresivní skupinou a báli jsme se, že nás napadnou. Policista se beze slova otočil a odešel ke svým kolegům. My šli obloukem kolem skupiny příznivců Američanů a byli samozřejmě napadeni. Naštěstí se tam objevilo několik mužů, kteří se byli jenom na techniku podívat, a ti nás před agresivními mladíky ochránili. Policie ani v nejmenším.“

Toto jsou fakta přímých účastníků amerického monstrspektáklu s obrněnou kolonou. Podobných zkušeností však mělo více posluchačů Svobodného vysílače, kteří nám do přímého vstupu v rádiu volali.

Česká televize, druhý program, v současných dnech kupodivu vysílá pořad kombinovaný hraným dokumentem s filmovými dokumenty s té doby, s názvem Vzestup a pád NSDAP. V posledních dvou dílech byly částečně hrané a částečně skutečné historické dokumenty o řádění SA v hnědých uniformách před volbami v Německu, a to dokonce před dvojími volbami. Zcela jasně bylo vidět, v obou typech dokumentů, jakým brutálním způsobem se nacisté pomocí svých úderných oddílů SA vypořádávali s opozicí či odpůrci nacistické strany. Násilí, agrese, dokonce vraždy. Pořad se těmito záběry jenom hemžil.

A zkušenosti našich posluchačů? Naprosto totožné! I v těchto případech se stalo násilí ať již někým placených nebo médii zblblých příznivců USA, normou. I oni, stejně jako kdysi SA, měli a mají jen jediný argument, fyzicky zničit, zastrašit, zadupat a nejlépe odstranit, veškeré odpůrce toho jediného a správného myšlení. SAmani měli za svatý grál nacismus, současní agresoři a příznivci USA za něj mají agresi vůči Rusku, nejlépe válkou.

Kdysi jsem četl knihu německého spisovatele, jenž si prožil Stalingrad, jeden z jeho spoluvojáků byl někdejším členem SA, a ten v knize říká: „Kdybych tehdy jenom tušil, kam a do čeho nás Hitler zavléká, nikdy bych se do hnědé uniformy SA, ale ani do šedozelené uniformy Wehrmachtu nenechal obléknout. Byli jsme zmanipulovaní, davovou psychózou ovlivnění hlupáci.“

Nynější establishment, za ohromného úsilí mainstreamových médií, udělal ze všech pacifistů, odpůrců válek a násilí, agenty Kremlu, nejlépe jím i placené a v mírnější formě komunisty. A přesně toto kdysi dělal z odpůrců nacismu v Německu Goebbels. Zkrátka, nic nového pod sluncem, vše už tady jednou bylo. Jenom se obávám, moc se obávám, aby současné řádění příznivců USA, NATO a EU a jejich volání po vojenském zničení Ruska, které nás nijak neohrožuje, nedopadlo stejně, jako tehdy řádění SA v ulicích německých měst.

Poznámka: Tento článek bude čten autorem na rádiu Svobodný vysílač CS www.svobodny-vysilac.cz (dnes 5.4.2015 mezi 14 -19 hod) ve vysílání studia Kladno Martina Dukáta

 

Autor: Vladimír Kapal | neděle 5.4.2015 12:38 | karma článku: 44,27 | přečteno: 14830x
  • Další články autora

Vladimír Kapal

Jsme stále více zotročováni

25.8.2015 v 17:48 | Karma: 30,12

Vladimír Kapal

TTIP, cesta do pekla

12.7.2015 v 14:57 | Karma: 35,11

Vladimír Kapal

Jan Hus

8.7.2015 v 17:58 | Karma: 24,98

Vladimír Kapal

BIS se hlásí stovky špiclů

19.6.2015 v 16:02 | Karma: 27,91

Vladimír Kapal

Evropa páchá sebevraždu

27.5.2015 v 17:55 | Karma: 42,66

Vladimír Kapal

Kauza Nagyová opět u soudu

18.4.2015 v 16:30 | Karma: 31,63

Vladimír Kapal

Mrija, tanky a další fakta

2.2.2015 v 13:02 | Karma: 36,08
  • Počet článků 171
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4707x
Reginální publicista a noviinář, který se celý život snaží o pravdivé informace. někdy se ovšem i nyní v novinách objevit nesmmějí, a proto bych je chtěl zveřejňovat právě zde.
Více se dozvíte na: www.brandyske-noviny.cz .

Seznam rubrik

Oblíbené stránky