Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KB

chceme, aby financím opět vládl Kalousek? Chceme, aby se na výsluní opět dostala Němcová ....

Já ano, ale stojím na zemi, takže to bohužel nenastane.

0 0
možnosti
VH

Já také. Přání zřejmě nesplnitelné.  Že se Kalousek stal nejméně oblíbeným členem vlády není jeho vinou, či vinou jeho práce. Je to dáno schopností ČSSD zpracovat nemyslící.

0 0
možnosti
JL

Podivujete se nad Klausem (já bych si ho za premiéra taky opravdu nepřál), ale nepodivujete se nad Rusnokem, který se ujal vlády způsobem, který se u nás nikdy nestal a volbami samozřejmě taky neprošel.

0 0
možnosti
Foto

Na to mám jednu radu, ať se pán podívá na toto video a pak řekne, co má proti Kalouskovi?

http://www.youtube.com/watch?v=EJZzNKOlQGA&feature=player_detailpage

0 0
možnosti
LJ

Schwarzenberg řekl, že by se mu líbil výsledek 20% a ne, že se domnívá, že dostanou...

0 0
možnosti
Foto

Zase to strašení Kalouskem!

Já myslel, že Kalouska už SPOZ zastavila.

6 1
možnosti
Foto

Ale senilnímu knížeti to zapomněli říct.

0 2
možnosti
  • Počet článků 171
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4707x
Reginální publicista a noviinář, který se celý život snaží o pravdivé informace. někdy se ovšem i nyní v novinách objevit nesmmějí, a proto bych je chtěl zveřejňovat právě zde.
Více se dozvíte na: www.brandyske-noviny.cz .

Seznam rubrik

Oblíbené stránky