Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K13a77r15e63l 84Z22a74h92á79l53k61a 6811869543716

No vážně - je to až k nevíře, kolik idiotů zde rozdává svá „moudra"! Pánové - a dámo - přeji vám, abyste se dostali do srabu - a na vlastní kůži si vyzkoušeli, co to obnáší. Jak že to vyzvracel J. Plavský - prodat na orgány?!? Debilní primitiv - bohužel...

0/0
30.4.2015 1:00

J50i16ř55í 28P69l61a60v97s76k17ý 9980206531119

me jakozto veritele nezajima, kde dluznik ty penize vezme ... ja chci jenom svoje prachy, a jak je dluznik sezene, to je ciste jeho problem, nikoliv muj. pokud ty penize nesezene dluznik, holt je bude shanet exekutor, to se neda nic delat. rozhodne nikomu jeho dluh neodpustim ani nesnizim jenom kvuli tomu, ze dotycny je na tom zrovne ted "blbe".

mimochodem, "ve srabu" jsem uz byl ... a dostal jsem se z toho vlastnim pricinenim, a bez toho, aby me kdokoliv cokoliv musel odpoustet. pokud na neco nemam, tak si to holt neporizuju ... ne, ze zbozi nebo sluzby zkonzumuji, a pak se divim, ze dodavatel chce taky zaplatit.

0/0
30.4.2015 8:11

P89o86s53p23í96š52i13l 42D38a44v53i36d 6462258559148

Vláda by se měla zodpovídat za porušení LZPAS,cílené genocidy,rozkradení státu a tím pádem zadlužení obyvatel ČR.Stejně tak jako zodpovědnost za neoprávněné rozdělení ČSFR.[>-]

+1/0
29.4.2015 19:15

J24i97ř72í 11P96l67a80v44s98k69ý 9920336141739

asi takhle: pokud se nekomu zdaji praktiky exekutoru prisne, staci malickost - nepujcovat si, neporusovat zakony ani obchodni podminky, platit radne poplatky a platby za odebrane sluzby ... a pak se vas zadny exekutor netyka. ja jako veritel jsem za exekutory jedine rad, a pokud nejaky dluznik odmita splatit sve zavazky obvyklou cestou, pak ho v zajmu uhrazeni zavazku klidne necham svleknout z kuze a rozprodat na organy.

zadluzit se neni povinnost ... a pokud si nekdo tuto cestu vybere, pak holt je treba pocitat s tim, ze veritel bude chtit ten dluh taky nekdy zpatky, a to bez ohledu na ekonomickou, rodinnou, zdravotni, socialni, psychickou nebo jakoukoliv jinou situaci dluznika. problemy dluznika nejsou pro veritele zadnym duvodem k odpusteni dluhu, ani k jeho snizeni ... to je pouze a jenom dobra vule veritele, nic jineho.

0/−3
29.4.2015 7:59

J97a67n 60H95u37r50k29a 7520526106457

nejsou vyděrači jen bezmozky co dělají špinavou zlodějskou práci pro ty co se veřejně neušpiní a kteří rozhodují o zákonech úřednících soudcích atd.

0/0
29.4.2015 4:24

Z13d89e98n23ě55k 63U86n96g79r49á28d 5751537405953

Mně furt vrtá hlavou, proč, než spáchají sebevraždu pár exekutorů nevemou s sebou? Ve Francii šikanovali státní úředníci jednoho statkáře velkou část jeho života, tak, když neměl co ztratit, tak vystřílel obecní úřad......Od té doby je šikana pro ostatní menší! !!

+2/0
28.4.2015 22:41

K62a48r49e98l 84Z51a46h11á93l34k82a 6931259203116

Souhlasím - kdyby mne měli dohnat k zoufalému řešení, nevztáhl bych ruku na sebe, ale snažil bych se potrestat ty, kteří mne  (nebo osobu mě blízkou) do srabu dostali. Aspoň bych jim znemožnil páchat svinstva na dalších lidech. Šmejdům by měl ve sviňárnách zabraňovat stát. Ale co dělat, když právě samotný stát se chová jako ta svině největší? Vzít právo do svých rukou - a trestat...

0/0
30.4.2015 0:36

K33a97r58e54l 42S79t82r63ž59a51n27o79v72s76k45ý 1288215965

Část problému je také v tom, že za dvě stovky se dluhem nebude zabývat žádný právník a ani exekutor. Navíc exekutorovi se platí předem, byť nic nevymůže. A protože je úspěšnost exekutorů asi na 30 %, musí na těch, co platí, věřitel vydělat na zaplacení exekutorovi i za ty, co neplatí.

+1/−1
28.4.2015 14:26

A51l97e81x 51G58r74e61g19o74r 9874222312659

Máte pravdu ale  z dluhu 1000 Kč zaplatit 17000,- Kč je opravdu trochu za hranou jakékoliv slušnosti a rozumu.

A poznámka o tom, že exekutor musí vydělat na těch co něco mají je směšná.

Exekutor je podnikatel se zvláštním postavením jistého neprodělku a měl by i on sám nějak předvídat  co a jak, Je jasné, že pokud je na někoho vedeno deset exekucí a dotyčný už nic nemá tak že asi nic nevymůže a tedy by asi neměl případ vůbec brát..

+12/0
28.4.2015 15:30

J37i51ř47í 68P44l21a93v88s78k82ý 9750726621659

pokud by dluznik nedelal haura a zaplatil rovnou tu tisicovku, na zadneho exekutora by nedoslo. pokud dluznik zapira bydliste, hraje si na nemajetnou chudinku, na upominky nereaguje, uredni postu neprebira a ceka, ze mu tu tisicovku veritel tak nejak odpusti, da se rici jedine: dobre mu tak, joudovi. veritel, ktery jenom tak odpusti dluznikovi dluh neni veritel, ale nesvepravny dement.

0/−1
29.4.2015 7:44

Z40d48e58n94ě51k 40M44a50š58e90k 7582198465334

Už jsem viděl pár takovýchto suverénních a nabubřelých mudrců, kteří padli dobře na ústa.

+1/0
29.4.2015 10:12

J76i51ř41í 26P89l16a15v84s83k96ý 9610526471439

a branil snad nekdo tem vasim znamym, aby proste a jednoduse zaplatili to, co dluzi jeste pred tim, nez na nejakeho exekutora vubec dojde ? exekutor je az ta posledni moznost, kdyz dluh neni mozne jinym zpusobem resit. pokud dluznik sve zavazky neresi, je vcelku logicke, ze je zacne resit veritel ... tak nejak bez ohledu na to, jestli se to dluznikovi libi nebo nelibi.

0/0
29.4.2015 11:05

K85a67r43e92l 63Z32a30h73á34l39k30a 6721559893286

Špatně zařazeno! Pitomec platí na Plavského!!!

0/0
30.4.2015 0:52

K69a26r13l94a 13N82o72v96á90k74o11v22á 4914152715367

Exekutor, pokud si ho věřitel vybere a soud pověří, nemůže případ "nebrat". To by bylo stejné, jako kdyby odmítl případ řešit soud, poněvadž dlužník stejně nic nemá.

0/−1
29.4.2015 8:18

A18l47e80x 27G37r26e34g79o26r 9604302602229

Exekutor samozřejmě může odmítnout byť třeba z důvodů vytíženosti.On je soukromý podnikatelský subjekt ale soud je výkon státní moci a ten si vybírat nemůže.

V praxi totiž jdete k exekutorovi a ten pokud vás přijme tak dá na soud návrh na pověření

0/0
29.4.2015 17:41

K55l72á12r20a 80T10r33n63k60o72v42á 3734749374319

Živnostníkovi nebo firmě se může stát, že část odběratelů nezaplatí za odvedené služby či zboží. Zaplatíte tedy dobrovolně jako odběratel i za ty co nezaplatili?

0/0
29.4.2015 21:49

O36l23g82a 91P16a11v13l47í75k73o66v49á 6644898497402

Zlo v lidech dřímá a jakmile se objeví skulinka, vyraší do obludných rozměrů. Zde je řeč o exekučních zločinech, je však třeba věnovat pozornost nejen jim, ale obecně všem hodnotám, které zlo zmrazí. R^

+1/0
28.4.2015 14:19

I79v62a26n 90N50a46h60o29d71i96l 7610798268541

Pravdivý,nepravdivý,pořád je to lichva, a pořádná,režírovaná státem!

+8/0
28.4.2015 14:16

V13o54k34o27u77n 22V22l53a86d55i15m17i21r 8702508299708

Mne by ovsem zajimalo, jak mohly vzniknout zakony toto umoznujici?

+4/0
28.4.2015 13:53

J47a69k31u94b 23Š55r64á33m74e42k 4668473122551

;-D

0/0
28.4.2015 14:09

Z78d30e97n60ě54k 94M77a44š43e32k 7682918745704

Zkuste se zeptat některého poslance ČSSD. To je dílo této strany.

Anebo přímo Zemana. Jeden z největších sponzorů jeho prezidentské kampaně byl exekutor.

0/0
28.4.2015 18:41

K79a97r89e97l 76Z83a16h24á91l79k69a 6871859253316

Tyto zákony vznikly právě na popud některých politiků. Důvod je jednoduchý: Hodně politiků na tom svinstvu participuje, to znamená, že se na těch zlodějinách, ať přímo, či nepřímo podílí a dostává svůj jidášský díl. Počínaje Blažkem, přes Němce - a konče Sokolem. Samá hnusná svoloč...

0/0
30.4.2015 0:48

J43a91n 55R35á10ž 1209393764370

1) Na rozdíl od Německa, VB, či USA, je v ČR zcela jednoduché "odklonit" veškerý majetek nemovitý na příbuzného, včetně účtu a exekutor tak postupuje proti vysmátému " nemajetnému"dlužníkovi a věřitelovi zbudou max. oči pro pláč!

2)Když už mne lapí revizor při jízdě na černo v MHD, beru to jako součást rizika, pokutu zaplatím a DP nemá co vymáhat. Kdo to neudělá, je blbec a proč jej litovat? (Neuznavám ale praxi, když pokutu nezaplatí rodič za nezletilého a následky má nést "hříšník" po dosazeni dospělosti v celé hrůze obrovslého nárůstu poplatků, penále a smluvních pokut...to je barbarství právního řádu ČR)

3) Kdo si půjčuje u nebankovních lichvářů je idiot a ten, kdo si půjčuje u lichváře na placení splátek předchozí půjčky, by měl být prohlášen za nesvèpravného, jeho dluhy anulovány a měl by mu být přidělen opatrovník,aby takovou blbost neopakoval

4) Když už se dostane dlužník do nezaviněných problémů (ztráta zaměstnání, dlouhodobá nemoc a pod.) musí ihned s věřitelem iniciativně sám vyjednávat. Kdo hraje "mrtvého brouka" na výzvy věřitele, je idiot...viz výše

Takže "vo co go"?

+2/−4
28.4.2015 13:43

V28o60k77o72u98n 50V96l32a56d87i49m68i28r 8732668419668

Nejste vy take exekutorem, ze hledate oduvodneni pro jejich lichvu?

+3/0
28.4.2015 13:52

J91a14k75u27b 62Š49r51á44m32e91k 4918643562191

Ad 1/ Myslím, že soud je schopen takové "odklánění" k rodinnému příslušníku prohlásit jako právně neplatné (zrušit úkon převedení majetku). Jen nevím, jak často se to děje.

Ad 2/ Pokud platí premisa, že "každý nabývá svých práv dle svých mentálních schopností", tj. že práv nabýváme postupně s růstem až k dospělosti ... potom by se stejné mělo vztahovat i na povinnosti a závazky. I nezletilý je schopen v určité míře bránit vlastní zájem a aktiva. Pokud se o svůj dluh začne starat až v 18 letech, potom je cosi špatně.

Ad 3/ To nemyslíte vážně!!! Takovou díru v zákoně by využil každý druhý - nechat se prohlásit za nesvéprávného a nemuset plnit. Dnes je možné zbavit svéprávnosti jen rozsudkem soudu, který se musí po určité době případem opět zabývat (zda náhodou nepominuly důvody pro zbavení). Po 3 letech by byl opět příčetný a bez dluhů...

Ad 4/ Věřitel nemusí uvěřit.

0/−2
28.4.2015 14:03

J11a34n 90R56á78ž 1609583354520

Ad3) Nerozumite nadsázce? Chtěl jsem jen naznačit, ze kdo se tak chová, je naprostý idiot a měl by žít pod kuratelou a ne být litován, když mu exekutoři zabaví majetek.

Osobně necítím žádnou lítost s tím, kdo neumí hospodařit se svými penězi a necítí se být odpovědný za své závazky. A nemám pochopení pro toho, kdo nedosahuje ani na průměrnou mzdu a při tom si vezme hypotéku, dokonce stoprocentní, na byt, či dům a dostane se zcela předvídatelně do problémů se splácením.

Problém není v tom, ze nemůže splácet, ale v tom, ze nezvážil všechna rizika při úvaze o půjčce a když riziková situace nastala, tak neumí nést následky!

Ad2) Většina mladistvých o dluhu, který zavinil nezodpovědný rodič, často své dítě navádějící k jízdě na černo, ani neví ze jedná protiprávně. Proto tvrdím, že je chybou právního řádu, že umožňuje, aby dluh, který vznikl v době, kdy dlužník nemá plnou právní ani hmotnou způsobilost, přecházel z osoby odpovědné, tedy rodiče, na dítě. Podle mne je to chyba!

0/−4
28.4.2015 14:44

J21a51n 24R29á82ž 1639503864790

Jo ještě k ad1) Aby mohl být zabaven "odkloněný" majetek, musí být u nás prokázán úmysl znevýhodnit věřitele. Důkazní břemeno nese věřitel. A kdo se v právní sféře pohybuje ví, že opatřit takový důkaz je skoro nemožné.

Naopak v Německu se předpokládá, ze takovým převodem majetku v době, kdy byl dlužník ve zpoždění s placením a příjmy placení neumožňovaly, chtěl úmyslně věřitele znevýhodnit a důkazní břemeno, ze tomu tak nebylo nese dlužník.

U nás má větší ochranu dlužník než věřitel veřejné mínění je manipulováno spíš k sympatiím s dlužníkem, což je nebezpečné.

+2/−4
28.4.2015 14:53

A18l47o69i86s 41V14i35t68a23s26e88k 3482719416107

8-o;-D;-D;-D

0/0
28.4.2015 18:57

K19l88á19r91a 31T55r88n52k72o31v21á 3754749694439

Není to pravda, jakou ochranu máte na mysli?

0/0
29.4.2015 21:59

I95v62o 15G59a60r30d49a87v18s11k17ý 5160286586265

Vy nemáte pochopení pro toho kdo nedosahuje ani průměrné mzdy a vezme si hypotéku? Tak to žijete v jiném světě ...

80% lidí nemá průměrný plat ...

+3/0
28.4.2015 18:07

J62i11ř59í 91P72l92a21v77s65k67ý 9410726101529

tak holt nebudou bydlet ve svem. kde je problem ?

0/0
29.4.2015 7:46

K45l51á30r19a 62T94r48n60k62o39v91á 3124699604749

Takový hypotéku nedostane vy naivo.

0/0
29.4.2015 22:00

P67e54t39r 60H10a37v10r97á18n11e12k 6337618611

Teď už to vím - celý svět je plný idiotů.

0/0
28.4.2015 14:30

Z23d19e10n40ě35k 22M62a56š53e87k 7242928495834

Opravdu. Potřebovali bychom více Rážů.

0/0
28.4.2015 18:42

A33n28n63a 59M77a38l66e43n63k98o50v22á 3880673954526

Řekla bych, že opravdová situace je ještě mnohem horší. Přijde mi, že od té doby, co byl prezident  zvolen částečně za ruské peníze a částečně za peníze vymahačů a exekutorů, na jejichž návratnost dohlíží Mlynář, se situace výrazně zhoršila.

Vezměte si vzájemné přebírání dluhů podle NOZ  partnery při svatbě, připravovanou evidenci pobytu osob, aby je líp našli úřady a exekutoři, prakticky neomezené možnosti exekutorů při samotné exekuci, jejich praktiky při částečném doplacení pohledávky, kdy vymáhání zbylé části předají kolegovi z jiné kanceláře za další poplatek.

Musíte být neustále ve střehu kdy na vás kde vybalí i neoprávněnou pohledávku nebo platební příkaz, protože soud ji bez bližšího zkoumání může jednoduše překlopit na exekuční titul atd atd. Souhlasím s autorem - jsme skutečně ráj pro exekutory a změna půjde jen velmi pomalu vzhledem k propojené vymahačské loby.

+4/−1
28.4.2015 13:39

J50a76n 44R58á80ž 1939603744140

A co s tím, ze se Vám exekutoři nelíbí a roste počet hloupých, kteří si půjčují bez zabezpečení splátek, má společného prezident?

+2/−3
28.4.2015 13:46

A55l36e81x 73G49r30e79g43o68r 9694622212119

A co s tím má prezident společného?

0/0
28.4.2015 15:32

V29l42a44d81i27m53í32r 12Š21n31e64k 9224558326581

Ano, systém vymáhání dluhů by se u nás měl změnit po vzoru západních evropských zemí. !!R^

+4/0
28.4.2015 13:35

M23i18l33o95š 63D27v23o82ř64á80č52e36k 2555938330624

Vyborny clanek.

+5/0
28.4.2015 13:20

M73a51r33t33i21n 55J69i71r95o61u57s32e76k 7676645265338

Bezpochyby. Zejména ta srovnání s nejen vyspělými západními státy, ale i s naším postsovětským sousedem. Je neuvěřitelné, že takové VYDÍRÁNÍ a legální ZLODĚJINA je možná v 21. století v civilizované zemi ve středu Evropy.

+2/0
28.4.2015 13:29

J25a26k55u85b 97Š39r58á92m85e49k 4588633792791

Pane Jirousku, již jste vystudoval ta práva? Od dob Vašeho blogování a šaškování s panem Řezníkem uplynulo hodně let. Stále píšete stejně naivní příspěvky...

0/−4
28.4.2015 14:05

M78a87r19t18i51n 83J36i96r65o84u56s37e98k 7116885665478

Přestaň se do mě navážet ty nádhero. Ty musíš být z fanklubu Rudly Polaneckýho či on sám schovaný za tímhle nickem; nikdo jiný než on mě takhle zuřivě nepronásledoval v každé diskuzi.

+1/0
28.4.2015 18:12

J35i65ř38í 26P45l40a75v33s92k68ý 9520416761819

ale no tak ... nenapadlo vas uz nekdy, ze vase prispevky jsou az natolik obskurni, ze proste nekterym lidem zustanou ve vzpominkach jako nebyvala kurizita ? kuprikladu na vas vysoce fungovany clanek ohledne perpetua mobile se zapomenout opravdu jenom tak snadno neda ... a nutno podotknout, ze vase ekonomicke nazory maji k tem fyzikalnim blize, nez je vam samotnemu mozna mile ;-)

0/0
29.4.2015 7:50

J61a86k19u73b 95Š79r12á79m68e95k 4268253652291

Zase další blog plný přiblblého paušalizování. Nejhorší vyděrači v Evropě? A proč ne v celém známém vesmíru? Použijte pořádnou hyperbolu, nedržte se u podlahy!

0/−11
28.4.2015 12:54

P59a13v92e63l 69V14é28b87r 5559862202441

Vy jste exekutor, že je vám ten článek proti srsti?

+12/0
28.4.2015 13:06

J77a41k69u31b 49Š86r90á88m75e35k 4288413912491

Ne, nejsem exekutor. Jen nemám rád hloupé titulky plné přehánění, které nejsou doplněny ničím než 20 řádky čísel bez udání zdroje. Taktéž usuzování z jednotlivosti na celek (syntéza, zevšeobecnění) je potřeba lépe podložit. Pan autor použil 5 modelů a přitom z jeho textu není jasné, zda tyto systémy používají i jiné evropské země. Připomínám, že v Evropě je 30+ zemí, tj. výrazně více než 5 modelů.

Zda vůbec je česká právní praxe v oblasti exekucí NEJHORŠÍ v Evropě, je neprůkazné, nelze to dovodit z textu pana Kapala. Tudíž už titulek je nepravdivý.

0/−5
28.4.2015 13:48

V31o69k45o77u22n 51V75l16a29d74i80m96i53r 8652478829548

Tak budte tsk laskypln a napiste nam hlupakum, kde v evrope soudy a exekutori odiraji lidi jeste vice, nebo aspon stejne.

+4/0
28.4.2015 17:59

B49o51ř56i92v20o89j 92R70e97k83t73o78ř38í43k 7561857568619

aha - a jak mi tedy vysvětlíte, že naše české exekuční tituly v okolních státech neuznávají?

0/0
28.4.2015 23:53

K51a80r36l22a 39N47o33v75á32k47o93v46á 4494422825247

Exekuční titul je rozhodnutí správního orgánu nebo rozsudek soudu, který se vykonává. Pokud se nejedná o tzv. evropský platební rozkaz nebo nemáme s danou zemí smlouvu o vzájemném uznávání rozsudků a rozhodnutí, pak si je vzájemně neuznáváme a je potřeba, aby pro danou zemi byl takový rozsudek verifikován  tamějším soudem. To nemá s praktikami exekutorů  vůbec nic společného.

0/0
29.4.2015 8:26

M47i31r51e46k 94T66u49r77e94č89e58k 4663322980692

A kteremupak exekurotovi delate podržtašku ??

+5/0
28.4.2015 13:10



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.