Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KJ

K87a33r50e51l 50J64a93n36d77a

28. 10. 2015 16:51

Tomuhle "blogerovi" a "nezávislému novináři" se jen smát. Větší hloupost jsem už dlouho nečetl.

7 0
možnosti
MS

Jen jsem začal číst "desetitisíce, NATO bomby" ..začal jsem se smát. Pak jsem dorazil k Rilskému monastýru a ukroutil jsem si hlavu.  To skutečně nevíte, že je v Bulharsku u městečka Rila kousek od pohoří Pirin? Byl jsem tam před měsícem a žádnou devastaci po bombardování od NATO jsem neviděl. Nedělejte ze sebe hlupáka víc než musíte.Rv

7 0
možnosti
TH

Takze si skrtnete ten Rilsky monastyr a jeste taky ten most. Jo? A pak cely blog.

8 0
možnosti
KR

K58a81r18e48l 72R83a58k

27. 10. 2015 10:23

Autor je borec, měli bysme opožděně protestovat proti náletům NATO na kláštery v Bulharsku a mosty v Bosně. :-D

0 1
možnosti
JS

a nyní musí být rozvrácena EU..

0 0
možnosti

Tito byl Chorvat a komunista, to jen tak na okraj. Pravdou je, že se Srbský koncept státu hodil. Pro diktátora je trestu hodné nevypěstovat si nástupce. Pokud vím tak útoky NATO začaly až s krizí v Kosovu

1 0
možnosti
VO

NATO se zapojilo již v roce 1995 do války v Bosně bombardováním srbských pozic.

0 0
možnosti
ML

Pan Kapal: Možná máte v něčem pravdu, celkově mi ale ty vaše teze přijdou jako konspirační teorie. A ty já z principu nemusím...

7 0
možnosti
Foto

Nakročeno máte dobře, ale nebál bych se položit si ještě hlubší kauzální otázky. Například kdo stojí za rozpadem Římské říše. Za císaře Diokleciána - dej mu pámbů věčnou slávu - by k takovýmto imigračním excesům jistě nedocházelo... Stačí se tedy zamyslet nad tím, kdo dodával vandalským nájezdníkům bronzové hřebíky na šťourání do malty římského opevnění...

14 0
možnosti
PU

P95e49t78r 76U60h25e73r

24. 10. 2015 5:43

No, kapale, zase ses předvedl. Mašíblovství se u tebe, koukám, pěkně rozjelo.

4 2
možnosti
TN

Jak je to všechno rafinované. ;-) Žid Soros obrovskými sumami financuje hordy nesmiřitelných islámských bojovníků proti křesťanství a judaismu.

3 2
možnosti
NM

...zeptejte se !krvavý Korbelky! ale ta bude lhát jako R.Právo váženej ;-O

2 1
možnosti
PU

P72e95t89r 70U81h43e44r

24. 10. 2015 5:44

Krvavej jsi ty...

2 0
možnosti
  • Počet článků 171
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4707x
Reginální publicista a noviinář, který se celý život snaží o pravdivé informace. někdy se ovšem i nyní v novinách objevit nesmmějí, a proto bych je chtěl zveřejňovat právě zde.
Více se dozvíte na: www.brandyske-noviny.cz .

Seznam rubrik

Oblíbené stránky