Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LK

ladis321

14. 8. 2010 21:42
Paumer a Mašínové

Paumer prý údajně nikoho nezabil ale byl u toho a nic proti neudělal to je jako by se zůčastnil zabití.Masarykova vláda netvrdím ,že on nechali střílet do dělníků,komunisti znárodnovali a zavírali i popravovali,Masaryka vyzvedáváme komunisty haníme,přitom každá vláda měla na něčem vinu a ledacos pohnojila každý režim měla své mučedníky,a obyčejní lidé nemohli za to že někdo zneužíval zákony k politickému šplhání na vyšší post a k vyřizování ůčtů,každý režim si hájí své a po svém.V50 letech uteklo spousta lidí a málo kdo z nich vraždil,loupil,pálil nesouhlasili s režimem ale za odboj to taky nevydávali.To co Paumer a Mašínové a spol.předvedli to se těžko dá nazvat odbojem ale terorizmem.Nebyl jsem v ksč ani jiné straně ale tohle mě nadzvedlo chtít považovat vrahy za hrdiny,to je možné jen u nás.

0 0
možnosti
E

EasyR1.3

18. 8. 2010 12:40
Re: Paumer a Mašínové

Ano, v době kdy byl Masaryk prezidentem skutečně několikrát muselo četnictvo použít střelných zbraní proti zdivočelé rabující lůze, čehož potom propagandisticky využili komunisté.

A jak je vidno, dostalo se Vám to hluboko pod kůži...

Terorismus tady v 50-tých letech naopak předváděli komunisté...

0 0
možnosti
OD

semtik

14. 8. 2010 18:10
wiki5.5 jen provokuje

wiki5.5 je jen provokatér a přitom o tématu nic neví. Pokud někdo zaargumentuje rozumě, tak jeho odvpověď je: "to je nesmysl".

Argumenty už mu chybí, nebo napíše, že bychom je nepochopili.

Docela bych od něj chtěl vidět odpověď na to, v čem spočíval odboj br. Mašínů, protože na to dosud neodpověděl.

A jinak, co se týče boje za něco za cenu vraždy - stejným způsobem by se dal obhájit i terorismus, protože ten spočívá ve vraždění nevinných lidí kvůli "jiné" ideologii než je ideologie těch druhých...

0 0
možnosti
W

wiki5.5

15. 8. 2010 16:49
Re: wiki5.5 jen provokuje

clovece to uz bylo tady receno tolikrat, ze se neminim opakovat a rozhodne se neminim ani namahat u cloveka, ktery dava rovnitko mezi snahou po ozvobozeni a terorismem.

0 0
možnosti
MB

802

14. 8. 2010 10:05
Tak Paumer sice nikoho nezabil

ale je to stejně vrah protože se prý podílel.

A teď je otázka jak je to s těmi co vraždili po stovkách a olupovali po tisících, tož tací řadoví soudruzi SNB ti přísahali věrnost straně a potom se  podíleli na tomhle represivním vraždících režimu, takže to byli evidentně také vrazi.

Co z toho vyplývá vrah se stal obětí vraždy, to je ten známý vyšší princip, vražda vraha není vraždou, když to udělá stát tak je to poprava když to udělá odbojář je to odboj. :-)

0 0
možnosti
VP

Xantipa

14. 8. 2010 10:34
Re: Tak Paumer sice nikoho nezabil

Jak konkrétně se podíleli na "represivním vraždícím režimu" stržm. Kašík a Honzátko, abychom se tu bavili konkrétně a k věci. Pokud je mi známo, tak zrovna oni dva přísahali věrnost Československé republice a  jejímu prezidentovi v r. 1948. Prezidentem byl tehdy dr. E. Beneš, jak známo.

0 0
možnosti
OP

OskarPokorny

13. 8. 2010 23:10
Odboj

Pokud se člověk na celé působění této skupiny podívá optikou nezatíženou nějakou ideologií. Tak mu vyjde, že celé působení skupiny bylo z hlediska odboje dost problematické. Ruku na srdce -použití peněz z vozu z výplatami(dům, nábytek) opravdu působí dojmem činu spíše s kriminálním pozadím, než politickým. Také není jasné jaký efekt mělo mít zapalování stohů, sami Mašíni tvrdili, že to prý mělo lidi naštvat na režim, ale když vám někdo něco zapalí tak se spíše naštvete na žháře než na vládu. Nehledě na to, že obě akce v sobě nesli strašné riziko zneužití propagandou (kontrarevolucináří okrádají dělníky o peníze a i o chléb atd.). Jediná akce, která splnila alespoň taktický efekt, bylo opatření zbraní na četnické stanici, jenže tyto zbraně opět nebyli použity k nějaké větší politicky motivované akci. A samotné opatřování zbraní (bez následného použití) není odbojová činnost. Jako řpíklad mohu uvést amerického bankovního lupiče Johna Dillingera, který také přepadával policejní stanice

0 0
možnosti
OP

OskarPokorny

13. 8. 2010 23:18
Re: Odboj

aby si opatřoval samopali thomson. Pikantní na tom je, že on přepadával banky a tvrdil, že bojuje za drobně farmáře, kterým banky zabavovali farmy. - Velmi mnoho američanů ho považovalo za hrdinu. TAkře vydíte, že přepadávání policejních stanic není sám o sobě odbojoví čin, důlečité je co se s těmi zbraněmi udělá a Skupina Mašínů, mě opravdu o své snaze bojovat za svobodné Českoslovenko nepřesvědčila protože veškeré jejich akce byli klukoviny nebo kriminální činy. I jejich působení po útěku není moc přesvědčivé. Vstoupili do armády (asi protože nic jiného neuměli) ale jinak opět nevykázali žádnou činnost spojenou s demokratizací ČR. -nebyli členy žádných politicky aktivních krajankých spolků atd.

0 0
možnosti
AK

Kord72

13. 8. 2010 20:22
Autor je obyčejný malý český zbabělec a lhář!

Než jsi zveřejnil své lži Kapale musel jsi čekat na smrt pana Paumera! Mrtví už se tvým pomluvan nemohou bránit, že? Ubožáku!

0 0
možnosti
OU

13. 8. 2010 20:24
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
MB

802

13. 8. 2010 20:09
No autore vy jste ubožák jak zákon káže

Ten styl jak jste tady toho zemřelého vybarvil to je přesně to na co si vzpomínám v Rudém právu v dobách normalizace jak propírali např. členy Charty 77, tady je ovšem jeden zásadní rozdíl,  ti normalizátoři tohle ubohé a podjaté vyráběli na živé lidi, takhle hluboko do žumpy ubohosti ani tehdá neklesli, tedy čekat až někdo zemře a potom si na něm smlsnout s nějakými polopravdivými demagogickými zvratky. ;-€ 

0 0
možnosti
OU

13. 8. 2010 20:23
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

m56

13. 8. 2010 18:37
Názor

Dobrý den , jistě se dá souhlasit s Vaším názorem na p.Paumera,ale pořád si myslím,že soudruzi v různých kriminálech a táborech povraždili daleko víc lidí než skupina bratří Mašínů. A to se ještě oháněli "právem".

Soudruh Grebeníček se klidně vysmívá celému systému a prokurátor Vaš nemá ani tolik slušnosti,aby se omluvil.Vždyť soudruzi vraždili své nejlepší druhy a taky se tomu teď nikdo moc nebrání a stále je ta supervražedná strana legální.Vždyť v rámci porovnání byl Hitler proti Stalinovi docela amatér ( počet mrtvých a zavřených v průběhu vlády ).

0 0
možnosti
JNN

Jezdím na neutrál

13. 8. 2010 18:47
Re: Názor

Ano, ale je nikdo neglorifikuje, spíše zatracuje, jak to u zločinců má být.

0 0
možnosti
W

wiki5.5

13. 8. 2010 18:14
divoke diskuze

kdyz se jedna o bojovniky proti nejhorsimu zloradu na zemi. Zadne vasnive diskuze tohoto formatu jsem nezazil kolem Brozove-Polednove nebo kolem soudruha Vase. Ze by vic lidi bylo na strane komunistu a na Masinech si cistilo sve svedomi?

0 0
možnosti
M

mff-59

13. 8. 2010 18:31
Re: divoke diskuze

Jsem presvedcen, ze pokud by se o Polednove a Vasovi zacalo hovorit jako o "hrdinech", tak bys zazil neco podobneho. Take by prisly vasnive diskuse.

Ke Tve posledni vete. Co kdyz je to presne opacne? Co kdyz srabici, co se sehli a verejne neprotestovali proti komunismu, potrebovali "az po revoluci" sve svedomi nejak napravit a vytvorit si hrdiny?

A ze to tak u nas nebyva? Ja myslim, ze byva, koukni na Fucika.

0 0
možnosti
BB

Beldor

13. 8. 2010 17:24
A..

A komousi stale kvici a kvici...Cim vice tim lepe.Znamena to , ze jdeme dobrym smerem..R^

0 0
možnosti
FF

fioman

13. 8. 2010 16:14
40 000 čtenářů!

Bravo, pane autore. R^ Ale do mých 50 000, Vám přece jenom něco schází. :-) S pozdravem Filip Fuchs, bloger a autor 15.nejčtenějšího článku v historii iDNES.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 171
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4707x
Reginální publicista a noviinář, který se celý život snaží o pravdivé informace. někdy se ovšem i nyní v novinách objevit nesmmějí, a proto bych je chtěl zveřejňovat právě zde.
Více se dozvíte na: www.brandyske-noviny.cz .

Seznam rubrik

Oblíbené stránky