Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MI

M13a64r90t82i60n 32I72g50u18e

21. 10. 2013 12:36

Vy jste potenciálně velmi nebezpečný člověk; zajímalo by mne, zda jste bral lekce z dezinformace primo v Moskvě, nebo od kolegů v StB v Praze.

0 6
možnosti
JL

Docela mě baví, když pozoruji, jak Sobotka začíná panikařit. Přiznávám, že si to užívám. A pak ještě jedno - ano každý si myslel, že jakákoliv úřednická vláda po Nečasovi musí být úspěšná, vždyť obě předchozí úřednické vlády měly velkou podporu veřejnosti. Jenže stal se div - vláda Jiřího Rusnoka prostě populární nebyla. A důvody jsou dost jasné.

2 3
možnosti
Foto

No... mám pocit, že jsem zahlédl v průzkumech ba naopak pro Rusnokovo vládu ...nezvyklou důvěru veřejnosti :) Na rozdíl od vlády předchozí :)

Jinak souhlas...Sobotka panikaří, i když ten panikaří pořád, stejně tak panikaří představitelé ODS :)

4 0
možnosti
Foto

Další vrchol netolerance ...pro tentokrát směrem zleva :)

1 1
možnosti
ZJ

Jen ho nechte. Čeká na pečená holoubata. A zadarmo.

0 1
možnosti
  • Počet článků 171
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4707x
Reginální publicista a noviinář, který se celý život snaží o pravdivé informace. někdy se ovšem i nyní v novinách objevit nesmmějí, a proto bych je chtěl zveřejňovat právě zde.
Více se dozvíte na: www.brandyske-noviny.cz .

Seznam rubrik

Oblíbené stránky