Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AL

Děkuji za článek, rád si přečtu odlišný názor od oficiální propagandy.

Jako kompenzaci od těch agresívních a stupidních příspěvků Vám přeji pěkné svátky a k tomu přidám karmu.

:-):-)

7 10
možnosti
Foto

Je to propagandistickálež, byl jsem tam a nic takového se nestalo, ale týden po, to se kecá....

14 1
možnosti
KS

Docela Vám věřím pane autore.Stačí si představit,že by se jmenované osoby setkali s řadou zdejších přispěvatelů.

6 0
možnosti
AL

Něco podobného se stalo mým známým, také byli napadeni mladíky v maskáčích s americkou vlajkou. A to jen za to, že se otočili k projíždějící koloně zády.

Tak nějak kdysi začínaly v Německu "Hnědé košile".

8 11
možnosti
Foto

No vidíte pane Ličko, já viděl v Liberci tři mladíky v maskáčích, jak   jeden z nich rozvinul vlajku SSSR. Důchodci  skupinu slovně donutili vlajku  rychle zabalit a  zmizet v davu. Stejně tak důchodci zahnali magora, co tam roznášel letáky. Jak bych řekl pane Ličko, že jste rudý nok a kecáte.;-D

13 2
možnosti
PS

P57e18t25r 11S83k26á36l51a

5. 4. 2015 12:59

Je pro mne opravdovým potěšením sledovat, jak lidé Vašeho ražení těžko nesou nezpochybnitelnou skutečnost, že příznivci konvoje jednoznačně převládali nad jejich odpůrci.

12 4
možnosti
Foto

kde jsem už tohle četl???

Ach ano, Rudé právo, blahé paměti.

13 0
možnosti
Foto

Dal jsem si prácii a zjišťoval jsem, co je ten Svobodný vysílač CZ .  Zjistil jsem, že je to ten vysíláč, který uváděl, že bude doprovázen  vojenskou kolonu  vlastními vozy černými prapory a troubením klaksonů.;-D;-D Kde byl ten vysílač.  Kde byly ty černé vozy. Jestli věříte a čerpáte z takového media, tak to hodně svědčí o vás a o vaší duševní úrovni a nazírání na svět.RvRv

17 0
možnosti
Foto

Kdyby jste raději napsal, že   v dobách komunismu byl svět, kterému jsem rozuměl a ten mně byl ukraden. Proto nenávidím USA, miluji Rusko, tak jak mně to naučili v těch krásných dobách. Mám vztek a nemohu ho překousnout, že tolik lidi v dešti, ve větru vítalo, tu pro mě nenáviděnou armádu USA a nikde žádný protest. Musím všem dokázat, že to tak nebylo, že těch co nemají rádi USA musí být víc. Je to tak, že ;-D

13 4
možnosti
TN

"Nezávislý portál AE News ..." ;-D;-D;-D

15 0
možnosti
PV

O své pravdě jste mne nepřesvědčil. Jsou to výmysly JPP.

12 0
možnosti
MP

Jeden Putin Povídal  ;-D

2 0
možnosti

to se nedá ani číst, chybí byť jeden jediný konkrétní údaj. Třeba jméno posluchače z Hradce Králové, nebo číslo byť JEDNOHO policisty, je jedno, jestli toho, který fotil, nebo toho, který nečinně přihlížel. Nevěřím, že by si nikdo číslo policisty nezapamatoval. Takhle je to jak příběh o mimozemšťanech v Polabí z Magazínu 2000 záhad.

19 0
možnosti
PS

P88e21t94r 95S30k10á21l40a

5. 4. 2015 13:12

R^ a ani na okamžik nepochybuji, že kdyby k něčemu takovému skutečně došlo, určitě by to někdo v době všudypřítomných mobilů zdokumentoval.

13 0
možnosti
  • Počet článků 171
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4707x
Reginální publicista a noviinář, který se celý život snaží o pravdivé informace. někdy se ovšem i nyní v novinách objevit nesmmějí, a proto bych je chtěl zveřejňovat právě zde.
Více se dozvíte na: www.brandyske-noviny.cz .

Seznam rubrik

Oblíbené stránky