Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Byť bych i dnes zvonil klíči, současná úroveň svobody projevu mě naplňuje spíše smutkem.

11 0
možnosti
ZH

Já už bych teda teda zvonil jedině šestatřicítkou o dvaačtyřicítku. :-)

0 0
možnosti
BK

Děkuji za Váš článekR^.

9 12
možnosti
JN

Má ho proplacenej, takže neděkujte.

6 2
možnosti
PK

P37a76v81e89l 76K96u29l81a

26. 4. 2015 16:59

Aby se to trestalo, musel by to být pukavec, případně vejce na tvrdo vařené :-D

5 2
možnosti
ZH

Novináři toho nakecají, klidně jste mohl na konvoj vajíčka, nebo rajčata házet a vyjádřit tak své pohoršení. Taky by se vám nic od státní moci nestalo, naopak asi by zavřeli ty ostatní účastníky, kteří by vám dali na budku. To u házení vajec na Zemana evidentně nehrozilo.;-D

11 1
možnosti
Foto

Na budku? Vy tomu opravdu věříte nebo nás jen tak taháte za fusekli?

0 0
možnosti
LN

..házení rajčat a pukavců patří k...byť krajním a na hranici kultury a barbarství....  stále ještě akceptovatelným nástrojem vyjádření politického názoru.....byť se vám to ...komunistům nelíbí....

16 7
možnosti
BK

;-D;-D;-D(hluboce inteligentní zamyšlení).

7 7
možnosti
RJ

R32a34d17e53k 96J19a58r81o61š

26. 4. 2015 16:52

Stát se to za císaře pána, blahé paměti, tak Vás má okamžitě v drápech nějaký ten Bretschneider a půjdete na hezky dlouho hačat na Pankrác, Bory či Špilberk...

2 1
možnosti
PK

P10a48v43e80l 28K41u65l35a

26. 4. 2015 17:02

Jo? A jakpak dopadl vrah následníka trůnu?

2 0
možnosti
SB

Mne toho rozhodnutí radnice Prahy 2 též šokovalo. Ne v tom policickém smyslu, nýbrž v tom občanském smyslu. Když píši, že v tom politickém slova smyslu mě to nešokovalo, tak tím míním, že mi nevadí, že při posuzování nebylo považováno za přitěžující okolnost, že vajíčka byla házena na prezidenta. Ale šokovalo mě, že vajíčka mohou být házena na nějakého občana, ať už je to prezident Zeman nebo bezdomovec Novák. A též mě šokovalo, že lze vajíčky beztrestně znečišťovat veřejné prostranství.

15 0
možnosti
Foto

Rozdíl mezi presidentem (resp. jiným politikem) jsem se pokusil vysvětlit výše (u p. Janovce). Mne šokuje, že si tento rozdíl neuvědomujete.

Samozřejmě že v případě ohlášené akce se počítá s tím, že nějaké znečištění po účastnících zůstane a úklid jde na vrub státu, případně pořadatele.

Znečištění prostranství, pokud není způsobeno látkou zdraví ohrožující, nelze považovat za trestný čin, nýbrž za přestupek. "Pachatel" podle okolností (úmyslný čin, nedbalost nebo nešťastná náhoda) může být pokutován a musí prostor uklidit nebo uhradit úklid.

Na rozdíl od Vás jsem asi 10 let působil v místní samosprávě, takže jakýsi přehled o tom, co a jak je, ještě mám.

0 0
možnosti
Foto

Co je na tom šokézního? Rajčata můžu házet na kohokoliv, když zneužívá svoji pozici proti mým zájmům. Pravda, není to moc kultivovaný způsob, ale lidé jich už mnoho nemají. Volby za několik x let jsou poněkud těžkopádným nástrojem.

17 10
možnosti
BK
  • Počet článků 171
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4707x
Reginální publicista a noviinář, který se celý život snaží o pravdivé informace. někdy se ovšem i nyní v novinách objevit nesmmějí, a proto bych je chtěl zveřejňovat právě zde.
Více se dozvíte na: www.brandyske-noviny.cz .

Seznam rubrik

Oblíbené stránky